Hidegben

Hidegben többet eszünk!

Hidegben többet eszünk!
Ez tény.
Hidegben többet, többször és magasabb zsírtartalmú ételeket és sok édességet eszünk.
Persze az ünnepek körüli stressz is oka lehet és a kevesebb mozgás!
…………………………………………………………
Mit ne tegyél:

1. Ne fogadkozz, hogy holnaptól másképpen fogod csinálni, mert az úgysem fog menni.
2. Hiába számolod a kalóriákat, azok nem fognak segíteni, csak lejjebb lököd magad a lejtőn!
3. Ne bagatellizáld el..hogy most csak 2 kiló, de jövő hónapban is annyi…és ez 1 év alatt már tetemes súlyfölösleg!
……………………………………………………….
Mit tehetsz?
1. Ismerd meg a tested…figyelj oda a jelzéseire pl. a nők a menstruáció előtti időszakban hajlamosak a többlet evésre, tehát ismerd meg a ciklusodat.
2. Tervezd meg a folyamatodat, legyen akár böjt, akár tisztító kúra, egy életmód váltást pedig alaposan gondolj át. Heti, havi, éves terv készítése.
3. Nézz utána alaposan: könyvek, internet,szakember.
4. Haladj lépésről lépésre: először csak egy valamin változtass, aztán jöhet a többi.
5. Lélegezz mindig bátran és mélyen, minél többször egy nap alatt!
6. Az evés az életed minden szegletébe bekúszott, nézd meg honnan tudod kivenni….moziban, baráti találkozókon, minden családi-baráti összejövetelen, stb
7. Tanulj meg különbséget tenni a fizikai és lelki éhség között! Ha napközben megéhezel, először is lélegezz, majd igyál egy pohár vizet,teát…majd ha még 5-10 perc múlva is éhes vagy, akkor ez a fizikai éhség és nem a lelki éhség.
8. …………………………….és amit te még ideírsz!
TEgyél az egészségedért!
BACK
/* ]]> */